Subject: 2024_TBR_kuuaruanne_Jaanuar_kuni_märts_2024_seisuga_08_04_2024.xlsx
From: "Kersti Villand" <[email-masked]>
To: Jevgenia Epštein <[email-masked]>, "Elve Kaur" <[email-masked]>, "Juta Varjas" <[email-masked]>, "Stella Ilves" <[email-masked]>,Kärt Sõber <[email-masked]>
Cc: "Piret Viiklepp" <[email-masked]>,Manfred Danilovitš <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Anu Kurve - PERH" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 09:40:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Lisas leiate tuberkuloosi haigestumuse esialgsed andmed 2024.aasta 1.
jaanuarist kuni 31. märtsini.

2024.aasta jaanuar kuni märts on esialgsetel andmetel registreeritud 18 TB
juhtu.

Tervitustega Kersti ja Piret

Kersti Villand

Tuberkuloosiregistri vanemspetsialist

Tervise Arengu Instituut

Paldiski mnt 80, 10617 Tallinn

Tel 57 493900

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.tai.ee <http://www.tai.ee>